stránky pro laickou veřejnost
RSS Napsali o nás Informace pro média Kontakt na redakci Redakční rada Vstup pro odborníky Pro veřejnost
 

Poradna lékaře

Položit dotaz do poradny

Na vaše dotazy odpovídají:
MUDr. Jana Leskovská

* Jméno: 
* E-mail: 
* Otázka: 
* Podmínky služby:  Souhlasím s podmínkami
* Kontrolní kód (opište): 

Nalezeno 1026 záznamů z celkového počtu 1026, zobrazeny 1. - 5.

[ 1 ]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 

Věra
Mám RA 35 let a už 3.stupně od mládí,jezdila jsem do lázní,velmi doporučuji,hlavně lázně Jáchymov..Léčí mě kortikoidy.Chtěla bych se zeptat na jednu věc.Vím,že nemoc souvisí s imunitou.Chtěla jsem si koupit v lékárně doplněk stravy z Hlívy Ústřičné a mgr.lékárnice mě to nedoporučila na moji nemoc,že bych si spíš uškodila.Nejde mě to do hlavy proč.Byla bych vděčná za vysvětlení.
Dotaz čeká na odpověď
Viktorie
Dobrý den. Je mi 40 let, mám problémy asi 10 let, bolesti, otoky kloubů. 10 let vyšší CRP, ale jinak krev v pořádku. Nezabírá léčba. Podle lékaře nespecifikované. Je možno se někde u Vás objednat na vyšetření?
Dotaz čeká na odpověď
jana
Dobrý den, od května 2017 mám velké bolesti kloubů,za zhruba2-3dny bolest odezní.Po zhruba 6dnech se vše opakuje jen na jiném místě.Na revmatologii jsem byla i na vyšetřeních, lékařka mi sdělila, že ona neléčí, ale pouze diagnostikuje.Ve zprávě mám:Závěr:záchyt hraniční hladiny ACLAIGM, RFIGM a v prosinci 2017 byla ordinace uzavřena.V únoru jsem byla kupodivu celý měsíc bez bolestí, ale vše se po 3týdnech vrátilo.Jsem z Teplic a bohužel tady ani v ˇUstí nad Labem mají všichni revmatologové plno, nikdo mě nevezme a bolesti jsou nesnesitelné.Vůbec nevím co mám dělat a kam se obrátit, obvodní lékař neví a neporadí. Poradil mi kapky Algifen, ale bolest neustupuje.Poradíte mi prosím, jsem zoufalá.Děkuji
Dotaz čeká na odpověď
Jana
Dobrý den, 5let jsem léčena inj.Diprophos , nyní přidán asi 6 týdnů Plaguenil 200mg. Potíže: v klidu tep 93- 100 , v pohybu - umyvání nádobí , běžný úklid atd 103 - 110 tepů . Nespavost, únava.Po injekci vždy velká úleva . Mám pokračovat s Plaguenil 200 mg? děkuji za odpověď Jana
Dobrý den. Potíže s tepovou frekvenci budou nejspíše opravdu způsobeny Plaguenilem, může jít o kardiologické problémy velmi ojedinělé, avšak možné. Navštivte co nejdříve vašeho obvodního lékaře event si objednejte dřívější návštěvu u revmatologa - doporučila bych určitě lék prozatím vysadit a obvodního lékaře požádat o kardiologickou konzultaci s vyšetřením echo srdce a Holterovským monitorováním srdeční akce a tlaku. Uvedte, že jste užívala Plaguenil a v souvislosti s tím jste si všimla velkých změn srdečního tepu, dušnosti a unavy. Vyšetření nedkládejte, prosím.. Hezký den
Petr
Dobrý den je mi 64 ,4 roky se léčím na revmatoidní artritidu lékem traxan ,který mi ubírá hemoglobin a má za následek narušení eur očití,mám z toho již brutální ostostatickoz hypotenzi po postavení 60 /38 a opravdu toto vzniklo používáním tohoto léku ,když chodím po vyšetřeních lékaři mi radí tento lék nebrat ale můj lékař na řev art tvrdí ,,že jiný lék neexistuje a že hi musím brát. Děkuji za odpověď
Dobrý den -můžete jít na konzultaci k jinému revmatologovi - tzv.second opinion, druhý názor. Léků na léčbu RA je dnes již větší množství než v minulosti, tudíž tento názor vašeho revmatologa se nezakládá na pravdě. Požádejte o konzultaci jinde a ev tam i v péči zůstaňte, bude-li to možné. Hezký den.
 

Zpravodaj

Jarka: Dobrý den,mám 5 letou dceru a diagnostikovali jí letos v květnu RA,hledám maminky co mají podo...

 
Otestujte se na rizika
revmatických onemocnění
 

Diskuse

 

Len_ka: Dobrý den, v květnu 2017 mi nateklo levé koleno a ortoped mi dvakrát tahal vodu. Do vánoc...

Pavel: Jen doufám p.Vladimíre, že Vám jde především o zdraví postižených a ne o prachy. Už vaše tvrzení...

 

vstup do diskuse